Regulamin promocji dla CITIGOLD PRIVATE CLIENT

Regulamin promocji dla CITIGOLD PRIVATE CLIENT


§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

1.    Niniejszy regulamin określa warunki i zasady, na jakich odbywa się promocja pod nazwą „CITI CPC” (dalej jako: „Promocja”).

2.    Treść Regulaminu będzie dostępna w postaci linku na dedykowanej stronie Promocji i możliwa do pobrania w formacje PDF, co umożliwi uczestnikowi Promocji jego pobranie, przechowywanie i odtwarzanie w normalnym toku czynności.

3.    Organizatorem Promocji jest Eurorent sp. z o.o.  z siedzibą w Warszawie, ul. Arabska 9, 03-977 Warszawa, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, pod numerem KRS: 0000027410, NIP: 534-21-58-824, REGON: 017280495 o kapitale zakładowym: 34.880.000,00 PLN (dalej: „Organizator” lub „Sixt”), będąca franczyzobiorcą sieci SIXT RENT A CAR w Polsce.

4.    Partnerem Promocji jest CITI Bank Handlowy. W Warszawie SA.

5.    Celem Promocji jest promowanie wybranych usług Organizatora tj. w szczególności wynajem pojazdów w ramach programu SixtDriveSmart.

6.     Promocja odbywa się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

7.     Szczegółowe warunki i zasady programu SixtDriveSmart znajdują się pod adresem: https://sixtdrivesmart.pl/citi-cpc

8.     Niniejsza Promocja nie łączy się z innymi promocjami Organizatora.

 

§2 CZAS TRWANIA PROMOCJI

 

1.   Promocja trwa od 23 lutego 2023 roku do dnia 23 marca 2023 r ( dalej jako: „Okres trwania Promocji”) albo do wyczerpania zapasów. Okres Trwania Promocji nie obejmuje okresu, w którym Uczestnik może złożyć reklamację.

 

§3 WARUNKI UCZESTNICTWA W PROMOCJI

 

1.    Niniejsza Promocja skierowana jest wyłącznie do posiadaczy Konta Osobistego Citigold Private Client prowadzonego przez Bank Handlowy w Warszawie S.A.  (dalej jako: „Uczestnik”), którzy otrzymali zaproszenie do udziału w Promocji za pośrednictwem dedykowanej wiadomości email.

2.    Uczestnikiem Promocji może być każda pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która spełniła przesłanki wskazane w niniejszym Regulaminie.

3.    W Promocji nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora, osoby pozostające w stosunku zlecenia lub w stosunku prawnym z Organizatorem o podobnym charakterze co umowa zlecenia oraz zstępni, wstępni,  rodzeństwo oraz małżonkowie osób wyłączonych z zakresu Promocji.

4.    Uczestnictwo w Promocji jest dobrowolne i nieodpłatne.

5.    W celu skorzystania z Promocji Uczestnik jest zobowiązany do:

5.1. zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz zaakceptowania jego treści w całości;

5.2. wyrażenia zgody przez na przetwarzanie jego danych osobowych przez Organizatora w celu przeprowadzenia Promocji.

5.3. przekazania do Organizatora kompletu wymaganych dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy w ramach programu SixtDriveSmart.

5.4. zawarcia z Organizatorem w czasie trwania Promocji co najmniej jednej umowy najmu samochodu w ramach programu SixtDriveSmart– co spowoduje uprawnienie do odbioru nagrody wskazanej w §4 pkt. 1. Regulaminu.

 

 

§4 SZCZEGÓŁOWE WARUNKI PROMOCJI

 

1.   Nagrodą w Promocji jest 12 bezpłatnych przejazdów wraz z kierowcą w ramach usługi Sixt Limousine Service na warunkach przewidzianych w niniejszym Regulaminie (dalej: „Nagroda”).

2.   Warunkiem koniecznym do otrzymania Nagrody jest zawarcie z Organizatorem w czasie trwania Promocji co najmniej jednej umowy   najmu samochodu w ramach programu SixtDriveSmart  (dalej: „Umowa SDS”) oraz spełnienie przez Uczestnika warunków, o których   mowa w niniejszym Regulaminie.

3.    Najem pojazdu w ramach programu SixtDriveSmart odbywać się będzie na podstawie osobnej umowy i OWU zawartej przez Uczestnika z Organizatorem. Do jednej umowy najmu może być wydana tylko jedna Nagroda. Nagroda zostanie wydana wraz z odbiorem samochodu wynajętego w ramach programu SixtDriveSmart.

4.    Organizator zastrzega, że Nagroda będzie limitowana do 23.03.2023r i będzie przysługiwać pierwszym osobom, które spełnią warunki jej otrzymania wskazane w niniejszym Regulaminie

5.    Po zakończeniu Czasu Trwania Promocji lub wyczerpaniu floty samochodów Organizatora Nagrody nie będą wydawane, a z tego tytułu Uczestnikowi nie przysługują wobec Organizatora żadne roszczenia.

6.    Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za niepodanie danych lub za podanie przez Uczestnika danych błędnych lub nieprawdziwych.

7.    Nagroda nie podlega wymianie na inną nagrodę rzeczową lub pieniężną.

8.    Uczestnik uprawniony do Nagrody może zrzec się Nagrody w ramach Promocji, ale w zamian nie przysługuje mu jakakolwiek inna nagroda.

 

 

 

§5 WARUNKI KORZYSTANIA Z USŁUGI SIXT LIMOUSINE SERVICE

 

1.    Uczestnikowi Promocji, który zawarł co najmniej jedną Umowę SDS przysługuje 12 bezpłatnych przejazdów z kierowcą na terenie Polski (dalej jako: „Transfer”) w ramach usługi Sixt Limousine Service (dalej jako: „Usługa”) na zasadach przewidzianych w niniejszym rozdziale.

2.    Usługa  będzie świadczona przez Organizatora lub wskazaną przez niego osobę trzecią.

3.    W danym miesiącu kalendarzowym Uczestnikowi przysługuje 1 Transfer przy spełnieniu warunku wskazanego w pkt. 1 powyżej. W przypadku braku skorzystania z Transferu przez Uczestnika w danym miesiącu kalendarzowym, niewykorzystany Transfer nie przechodzi na następny miesiąc.

4.    Jeżeli Umowa SDS ulegnie rozwiązaniu (niezależnie od przyczyny jej rozwiązania), Uczestnik traci prawo do pozostałych niezrealizowanych Transferów.

5.    Transfer obejmuje przejazd z punktu A do punktu B przy założeniu, że kurs rozpoczyna lub kończy się w granicach miasta wskazanego w ust. 8 poniżej, nieobejmujący żadnych punktów pośrednich.

6.    Zakładany czas trwania Transferu jest określony maksymalnie do dwóch godzin liczonych od momentu odebrania pasażera przez kierowcę.

7.    Bezpłatny przejazd dotyczy trasy do 20 km liczonych od miejsca rozpoczęcia Transferu. Przekroczenie limitu kilometrów wiąże się z koniecznością dopłaty ze strony pasażera w kwocie 10 zł za każdy dodatkowy kilometr. Wszelkie opłaty należy uregulować bezpośrednio u kierowcy. Opłata może być dokonana za pomocą karty płatniczej lub gotówką. Na wyraźną prośbę pasażera Organizator  wystawia fakturę VAT.

8.    Usługa jest realizowana wyłącznie na ternie następujących miast: Warszawa, Gdańsk, Wrocław, Kraków i Poznań.

9.    Transfer można zamówić mailowo wysyłając zapytanie na adres mailowy: citi@sixt.pl 

10.  W mailu z zamówieniem należy wskazać:

- datę i godzinę rozpoczęcia Transferu,

- adres rozpoczęcia Transferu,

- adres zakończenia Transferu,

- imię i nazwisko pasażera zamawiającego,

- numer Umowy SDS,

- numer telefonu kontaktowego do pasażera,

- liczba pasażerów, którzy skorzystają z Transferu,

- liczba i wielkość bagaży,

- czy potrzebny jest fotelik dla dziecka (w tym celu należy wskazać wiek i wagę dziecka).

11. Usługę należy zamówić z co najmniej 48 godzinnym wyprzedzeniem przed terminem realizacji zamówienia. Sixt może odmówić wykonania Transferu, jeżeli zamówienie będzie przesłane z mniejszym wyprzedzeniem niż 48 godzin.

12.  Brak jest możliwości skorzystania z Usługi w dni ustawowo wolne od pracy, chyba, że Sixt przyjmie takie zlecenie do realizacji –  w tym przypadku Uczestnik powinien wysłać zamówienie według informacji wskazanych w pkt. 10, a Sixt potwierdzi lub odmówi wykonania Usługi w czasie 24 godzin od otrzymania zamówienia.

13.  Wszelkie zmiany dotyczące zamówionego Transferu, w szczególności dotyczące godziny podstawienia samochodu lub adresu, należy zgłaszać mailowo pod adresem: citi@sixt.pl

14.  Transfer realizowany będzie samochodem klasy business tj. Mercedes Benz E klasa, BMW 5, Volvo S90, Mercedes Benz GLE, Volvo XC90 lub podobnym modelem tej samej klasy, oraz autami klasy pierwszej tj. BMW serii 7, Mercedes Benz S klasa lub podobnym modelem tej samej klasy. Uczestnik nie ma możliwości wybrania konkretnego modelu auta w momencie składania zamówienia.

15.  Czas oczekiwania kierowcy na pasażera wynosi 15 minut od godziny określonej w zamówieniu. W przypadku nieobecności pasażera po tym czasie kierowca może poinformować pasażera, że nie może dłużej czekać. W takim przypadku Transfer uważa się za wykorzystany.

16.  Kierowca ma prawo odmówić przewozu pasażerów, którzy znajdują się pod wpływem alkoholu, narkotyków, innych środków odurzających powodujących zaburzenia świadomości lub których zachowanie stanowi zagrożenie dla kierowcy, pojazdu lub innych pasażerów.

17.  Odwołanie lub przełożenie terminu wykonania Usługi jest możliwe najpóźniej 24h przed terminem realizacji Transferu. W przypadku anulacji Usługi na krócej niż 24h przed terminem realizacji, Transfer uważa się za wykorzystany.

18.  Osoby poniżej 18 roku życia mają obowiązek podróżowania pod opieką osoby dorosłej.

19.  Sixt nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niewykonanie Usługi w takim zakresie, w jakim było to spowodowane przyczynami siły wyższej, w tym w szczególności oddziaływaniem sił przyrody (np. powódź, trzęsienie ziemi), wypadkami komunikacyjnymi, strajkami, rozruchami, manifestacjami, zgromadzeniami publicznymi, działaniami wojennymi albo działaniami osób trzecich, za które Sixt nie ponosi odpowiedzialności i nie mógł im zapobiec przy zachowaniu wymaganej staranności.

20.  Uczestnik jest odpowiedzialny za wszelkie szkody wyrządzone przez pasażerów we wnętrzu lub na zewnątrz wynajętego pojazdu i zostanie obciążony stosownymi kosztami za wszelkie naprawy niezbędne do przywrócenia pojazdu do pełnej sprawności.

21.  We wszystkich pojazdach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów. Kara za każde naruszenie zakazu palenia w pojeździe wynosi 1000,00 PLN.

22.  Odpowiedzialność Sixt z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi ogranicza się do wysokości strat rzeczywistych, jednakże w wysokości nie większej niż wysokość jednorazowego  wynagrodzenia za daną Usługę.

23.  Organizator nie odpowiada za rzeczy pozostawione w pojeździe po zakończeniu Transferu i za utratę rzeczy w przypadku ich kradzieży.

 

 

§6  POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

 

1.    Uczestnikom Promocji przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy Promocja przebiega niezgodnie z Regulaminem Promocji. 

2.    Wszelkie reklamacje związane z Promocją oraz jej przebiegiem należy zgłosić do Organizatora za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres bok@sixtdrivesmart.pl

3.    Treść wiadomości powinna zawierać imię i nazwisko, adres email, numer telefonu Uczestnika, numer Umowy SDS, a także zwięźle opisany problem.

4.    Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji.

 

 

§7  PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW

 

1.    Administratorem danych osobowych zebranych w trakcie prowadzenia Promocji jest Organizator (tel.: + 48 22 511 15 50; adres e-mail: IOD@sixt.pl).

2.    Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) dalej: "RODO", a także marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO oraz w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną od Organizatora i jego partnerów biznesowych w przypadku odrębnie wyrażonej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

3.    Podanie danych osobowych Uczestnika jest dobrowolne, jednak ich niepodanie, uniemożliwia udział w Promocji, a w szczególności otrzymania Nagrody. Osoba której dane osobowe są przetwarzane ma prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Osoba której dane osobowe są przetwarzane może cofnąć wyrażoną zgodę w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej zgody przed jej cofnięciem.

 

 

§8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

1.    Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej https://sixtdrivesmart.pl/citi-cpc.

2.    Wszelkie dodatkowe informacje o Promocji, związane z jej funkcjonowaniem Uczestnik Promocji może uzyskać wysyłając e-mail na adres: marketing@sixt.pl

3.    Zasady Promocji określone są postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Wszelkie uzgodnienia wykraczające poza postanowienia niniejszego Regulaminu są nieważne.

4.    Organizator oświadcza, że Promocja nie jest grą losową, ani zakładem wzajemnym, których wynik zależy od przypadku w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (tj. z dnia 8 grudnia 2017 r.

5.    Organizator zastrzega sobie prawo zmiany postanowień niniejszego Regulaminu, jeżeli konieczność zmiany postanowień niniejszego Regulaminu wynika z siły wyższej lub jest to niezbędne do prowadzenia Promocji w sposób zgodny z przepisami prawa polskiego.

6.    W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie postanowienia Kodeksu cywilnego.

 

Potrzebujesz pomocy?

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania

Zachęcamy również do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami