§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy regulamin określa warunki i zasady, na
jakich odbywa się promocja pod nazwą „CITI CPC” (dalej jako: „Promocja”).
2. Treść Regulaminu będzie dostępna w postaci linku na
dedykowanej stronie Promocji i możliwa do pobrania w formacje PDF, co umożliwi
uczestnikowi Promocji jego pobranie, przechowywanie i odtwarzanie w normalnym
toku czynności.
3. Organizatorem Promocji jest Eurorent sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Arabska 9, 03-977
Warszawa, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego,
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, pod numerem
KRS: 0000027410, NIP: 534-21-58-824, REGON: 017280495 o kapitale zakładowym:
34.880.000,00 PLN (dalej: „Organizator” lub „Sixt”),
będąca
franczyzobiorcą sieci SIXT RENT A CAR w Polsce.
4. Partnerem Promocji jest CITI Bank Handlowy. W Warszawie
SA.
5. Celem Promocji jest promowanie wybranych usług
Organizatora tj. w szczególności wynajem pojazdów w ramach programu
SixtDriveSmart.
6. Promocja odbywa się na terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej.
7. Szczegółowe warunki i zasady programu SixtDriveSmart znajdują się pod adresem: https://sixtdrivesmart.pl/citi-cpc
8. Niniejsza Promocja nie łączy się z innymi promocjami
Organizatora.
§2 CZAS TRWANIA PROMOCJI
1. Promocja trwa od 23 lutego 2023 roku do dnia 23 marca
2023 r ( dalej jako: „Okres trwania Promocji”) albo do wyczerpania zapasów.
Okres Trwania Promocji nie obejmuje okresu, w którym Uczestnik może złożyć
reklamację.
§3
WARUNKI UCZESTNICTWA W PROMOCJI
1. Niniejsza Promocja skierowana jest wyłącznie do
posiadaczy Konta Osobistego Citigold
Private Client prowadzonego przez Bank Handlowy w Warszawie S.A. (dalej jako:
„Uczestnik”), którzy otrzymali zaproszenie do udziału w Promocji za
pośrednictwem dedykowanej wiadomości email.
2. Uczestnikiem Promocji może być każda pełnoletnia osoba
fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która spełniła
przesłanki wskazane w niniejszym Regulaminie.
3. W Promocji nie mogą brać udziału pracownicy
Organizatora, osoby pozostające w stosunku zlecenia lub w stosunku prawnym z
Organizatorem o podobnym charakterze co umowa zlecenia oraz zstępni,
wstępni, rodzeństwo oraz małżonkowie
osób wyłączonych z zakresu Promocji.
4. Uczestnictwo w Promocji jest dobrowolne i nieodpłatne.
5. W celu skorzystania z Promocji Uczestnik jest
zobowiązany do:
5.1. zapoznania
się z niniejszym Regulaminem oraz zaakceptowania jego treści w całości;
5.2. wyrażenia
zgody przez na przetwarzanie jego danych osobowych przez Organizatora w celu
przeprowadzenia Promocji.
5.3. przekazania do
Organizatora kompletu wymaganych dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy w
ramach programu SixtDriveSmart.
5.4. zawarcia z
Organizatorem w czasie trwania Promocji co najmniej jednej umowy najmu
samochodu w ramach programu SixtDriveSmart– co spowoduje uprawnienie do odbioru
nagrody wskazanej w §4 pkt. 1. Regulaminu.
§4 SZCZEGÓŁOWE WARUNKI PROMOCJI
1. Nagrodą w
Promocji jest 12 bezpłatnych przejazdów wraz z kierowcą w ramach usługi Sixt
Limousine Service na warunkach przewidzianych w niniejszym Regulaminie (dalej:
„Nagroda”).
2. Warunkiem
koniecznym do otrzymania Nagrody jest zawarcie z Organizatorem w czasie trwania
Promocji co najmniej jednej umowy najmu samochodu w ramach programu SixtDriveSmart
(dalej: „Umowa SDS”) oraz spełnienie przez
Uczestnika warunków, o których mowa w niniejszym Regulaminie.
3. Najem pojazdu w ramach programu SixtDriveSmart odbywać
się będzie na podstawie osobnej umowy i OWU zawartej przez Uczestnika z
Organizatorem. Do jednej umowy najmu może być wydana tylko jedna Nagroda.
Nagroda zostanie wydana wraz z odbiorem samochodu wynajętego w ramach programu SixtDriveSmart.
4. Organizator zastrzega, że Nagroda będzie limitowana do 23.03.2023r i będzie przysługiwać pierwszym osobom, które spełnią warunki jej otrzymania wskazane w niniejszym Regulaminie
5. Po zakończeniu Czasu Trwania Promocji lub wyczerpaniu floty
samochodów Organizatora Nagrody nie będą wydawane, a z tego tytułu Uczestnikowi
nie przysługują wobec Organizatora żadne roszczenia.
6. Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za
niepodanie danych lub za podanie przez Uczestnika danych błędnych lub
nieprawdziwych.
7. Nagroda nie podlega wymianie na inną nagrodę rzeczową
lub pieniężną.
8. Uczestnik uprawniony do Nagrody może zrzec się Nagrody
w ramach Promocji, ale w zamian nie przysługuje mu jakakolwiek inna nagroda.
§5 WARUNKI KORZYSTANIA Z USŁUGI SIXT LIMOUSINE SERVICE
1. Uczestnikowi Promocji, który zawarł co najmniej jedną Umowę
SDS przysługuje 12 bezpłatnych przejazdów z kierowcą na terenie Polski (dalej
jako: „Transfer”) w ramach usługi Sixt Limousine Service (dalej jako: „Usługa”)
na zasadach przewidzianych w niniejszym rozdziale.
2. Usługa będzie
świadczona przez Organizatora lub wskazaną przez niego osobę trzecią.
3. W danym miesiącu kalendarzowym Uczestnikowi przysługuje 1 Transfer przy spełnieniu warunku wskazanego w pkt. 1 powyżej. W przypadku braku skorzystania z Transferu przez Uczestnika w danym miesiącu kalendarzowym, niewykorzystany Transfer nie przechodzi na następny miesiąc.
4. Jeżeli Umowa SDS ulegnie rozwiązaniu (niezależnie od
przyczyny jej rozwiązania), Uczestnik traci prawo do pozostałych
niezrealizowanych Transferów.
5. Transfer obejmuje przejazd z punktu A do punktu B przy
założeniu, że kurs rozpoczyna lub kończy się w granicach miasta wskazanego w
ust. 8 poniżej, nieobejmujący żadnych punktów pośrednich.
6. Zakładany czas trwania Transferu jest określony
maksymalnie do dwóch godzin liczonych od momentu odebrania pasażera przez
kierowcę.
7. Bezpłatny przejazd dotyczy trasy do 20 km liczonych od
miejsca rozpoczęcia Transferu. Przekroczenie limitu kilometrów wiąże się z
koniecznością dopłaty ze strony pasażera w kwocie 10 zł za każdy dodatkowy
kilometr. Wszelkie opłaty należy uregulować bezpośrednio u kierowcy. Opłata
może być dokonana za pomocą karty płatniczej lub gotówką. Na wyraźną prośbę pasażera
Organizator wystawia fakturę VAT.
8. Usługa jest realizowana wyłącznie na ternie
następujących miast: Warszawa, Gdańsk, Wrocław, Kraków i Poznań.
9. Transfer można zamówić mailowo wysyłając zapytanie na
adres mailowy: citi@sixt.pl
10. W mailu z
zamówieniem należy wskazać:
- datę i godzinę rozpoczęcia Transferu,
- adres rozpoczęcia Transferu,
- adres zakończenia Transferu,
- imię i nazwisko pasażera zamawiającego,
- numer Umowy SDS,
- numer telefonu kontaktowego do pasażera,
- liczba pasażerów, którzy skorzystają z Transferu,
- liczba i wielkość bagaży,
- czy potrzebny jest fotelik dla dziecka (w tym celu
należy wskazać wiek i wagę dziecka).
11. Usługę należy
zamówić z co najmniej 48 godzinnym wyprzedzeniem przed terminem realizacji
zamówienia. Sixt może odmówić wykonania Transferu, jeżeli zamówienie będzie
przesłane z mniejszym wyprzedzeniem niż 48 godzin.
12. Brak jest możliwości
skorzystania z Usługi w dni ustawowo wolne od pracy, chyba, że Sixt przyjmie
takie zlecenie do realizacji – w tym
przypadku Uczestnik powinien wysłać zamówienie według informacji wskazanych w pkt.
10, a Sixt potwierdzi lub odmówi wykonania Usługi w czasie 24 godzin od otrzymania
zamówienia.
13. Wszelkie
zmiany dotyczące zamówionego Transferu, w szczególności dotyczące godziny
podstawienia samochodu lub adresu, należy zgłaszać mailowo pod adresem: citi@sixt.pl
14. Transfer
realizowany będzie samochodem klasy business tj. Mercedes Benz E klasa, BMW 5,
Volvo S90, Mercedes Benz GLE, Volvo XC90 lub podobnym modelem tej samej klasy,
oraz autami klasy pierwszej tj. BMW serii 7, Mercedes Benz S klasa lub podobnym
modelem tej samej klasy. Uczestnik nie ma możliwości wybrania konkretnego
modelu auta w momencie składania zamówienia.
15. Czas
oczekiwania kierowcy na pasażera wynosi 15 minut od godziny określonej w
zamówieniu. W przypadku nieobecności pasażera po tym czasie kierowca może
poinformować pasażera, że nie może dłużej czekać. W takim przypadku Transfer
uważa się za wykorzystany.
16. Kierowca ma
prawo odmówić przewozu pasażerów, którzy znajdują się pod wpływem alkoholu,
narkotyków, innych środków odurzających powodujących zaburzenia świadomości lub
których zachowanie stanowi zagrożenie dla kierowcy, pojazdu lub innych
pasażerów.
17. Odwołanie lub
przełożenie terminu wykonania Usługi jest możliwe najpóźniej 24h przed terminem
realizacji Transferu. W przypadku anulacji Usługi na krócej niż 24h przed
terminem realizacji, Transfer uważa się za wykorzystany.
18. Osoby poniżej
18 roku życia mają obowiązek podróżowania pod opieką osoby dorosłej.
19. Sixt nie
ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niewykonanie Usługi w takim
zakresie, w jakim było to spowodowane przyczynami siły wyższej, w tym w
szczególności oddziaływaniem sił przyrody (np. powódź, trzęsienie ziemi),
wypadkami komunikacyjnymi, strajkami, rozruchami, manifestacjami,
zgromadzeniami publicznymi, działaniami wojennymi albo działaniami osób
trzecich, za które Sixt nie ponosi odpowiedzialności i nie mógł im zapobiec
przy zachowaniu wymaganej staranności.
20. Uczestnik jest
odpowiedzialny za wszelkie szkody wyrządzone przez pasażerów we wnętrzu lub na
zewnątrz wynajętego pojazdu i zostanie obciążony stosownymi kosztami za
wszelkie naprawy niezbędne do przywrócenia pojazdu do pełnej sprawności.
21. We wszystkich
pojazdach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów. Kara za każde
naruszenie zakazu palenia w pojeździe wynosi 1000,00 PLN.
22. Odpowiedzialność
Sixt z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi ogranicza się do
wysokości strat rzeczywistych, jednakże w wysokości nie większej niż wysokość
jednorazowego wynagrodzenia za daną
Usługę.
23. Organizator
nie odpowiada za rzeczy pozostawione w pojeździe
po zakończeniu Transferu i za utratę rzeczy w przypadku ich
kradzieży.
§6 POSTĘPOWANIE
REKLAMACYJNE
1. Uczestnikom Promocji przysługuje prawo do złożenia
reklamacji w przypadku, gdy Promocja przebiega niezgodnie z Regulaminem
Promocji.
2. Wszelkie reklamacje związane z Promocją oraz jej przebiegiem należy zgłosić do Organizatora za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres bok@sixtdrivesmart.pl
3. Treść wiadomości powinna zawierać imię i nazwisko,
adres email, numer telefonu Uczestnika, numer Umowy SDS, a także zwięźle opisany
problem.
4. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych
od daty otrzymania reklamacji.
§7 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW
1. Administratorem danych osobowych zebranych w trakcie
prowadzenia Promocji jest Organizator (tel.: + 48 22 511 15 50; adres e-mail:
IOD@sixt.pl).
2. Podane dane osobowe będą przetwarzane przez
Organizatora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych osobowych) dalej: "RODO", a także
marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług na podstawie art. 6 ust.
1 lit. f) RODO oraz w celu przesyłania informacji handlowych drogą
elektroniczną od Organizatora i jego partnerów biznesowych w przypadku odrębnie
wyrażonej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
3. Podanie danych osobowych Uczestnika jest dobrowolne,
jednak ich niepodanie, uniemożliwia udział w Promocji, a w szczególności
otrzymania Nagrody. Osoba której dane osobowe są przetwarzane ma prawo żądania
dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Osoba której dane osobowe są
przetwarzane może cofnąć wyrażoną zgodę w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody
nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie
wyrażonej zgody przed jej cofnięciem.
§8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie
internetowej https://sixtdrivesmart.pl/citi-cpc.
2. Wszelkie dodatkowe informacje o Promocji, związane z
jej funkcjonowaniem Uczestnik Promocji może uzyskać wysyłając e-mail na adres:
marketing@sixt.pl
3. Zasady Promocji określone są postanowieniami
niniejszego Regulaminu oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Wszelkie uzgodnienia wykraczające poza postanowienia niniejszego Regulaminu są
nieważne.
4. Organizator oświadcza, że Promocja nie jest grą
losową, ani zakładem wzajemnym, których wynik zależy od przypadku w rozumieniu
art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (tj. z dnia 8
grudnia 2017 r.
5. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany postanowień
niniejszego Regulaminu, jeżeli konieczność zmiany postanowień niniejszego
Regulaminu wynika z siły wyższej lub jest to niezbędne do prowadzenia Promocji
w sposób zgodny z przepisami prawa polskiego.
6. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem
stosuje się odpowiednie postanowienia Kodeksu cywilnego.