FAQ

FAQ

Poniżej zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami.

Czy masz pytanie?

  • Kto może skorzystać z oferty SIXT

    Z oferty Sixt DriveSmart może korzystać każdy. Niezależnie od tego, czy potrzebuje auta prywatnie, posiada jednoosobową działalność gospodarczą, czy reprezentuje spółkę handlową.

  • Czy na samochodzie mogę umieścić reklamę bądź dokonać innych modyfikacji?

    Tak, jest to możliwe, natomiast po zakończeniu okresu trwania umowy należy usunąć wszelkie modyfikacje w taki sposób aby nie uszkodzić auta.

  • Czy podczas trwania wynajmu powinienem wykonywać okresowe przeglądy, zalecane w książce serwisowej przez producenta pojazdu?

    Tak, dbanie o terminowe wykonanie przeglądów należy do obowiązków użytkownika pojazdu. Konsultant naszego Działu Technicznego udzieli informacji, jak tego dokonać i skieruje do najbliższego autoryzowanego serwisu danej marki.

  • Chciałbym wynająć u Państwa samochód, jednak dostawa auta, które mnie interesuje może potrwać kilka miesięcy, podczas gdy ja potrzebuje samochodu już od zaraz. Czy istnieje jakieś rozwiązanie?

    W ramach usługi „Mobilność od ręki”, możesz swobodnie przemieszczać się już od pierwszego dnia po podpisaniu umowy. Dzięki temu unikatowemu na rynku rozwiązaniu, w czasie gdy zamówiony przez Ciebie pojazd jest produkowany, możesz korzystać z naszej floty aut przedkontraktowych. Gdy zamówione auto zostanie dostarczone, przesiadasz się do niego.

  • Chciałbym sprawdzić pełną specyfikację samochodu i jego dostępną kolorystykę do wyboru, czy jest to możliwe?

    Tak, możemy udostępnić pełną specyfikację auta i gamę kolorystyczną do wyboru. Zapraszamy do kontaktu z konsultantem pod numerem +48 22 511 15 94 lub drogą elektroniczną kontakt@sixtdrivesmart.pl

  • Jakie dokumenty są wymagane przy weryfikacji finansowej w przypadku wyboru comiesięcznej płatności ratalnej?

    Rodzaj wymaganych dokumentów zależy od podmiotu z jakim ma być podpisana umowa.

    I. Osoby fizyczne:

    • PIT (podatek dochodowy od osób fizycznych) za ubiegły rok lub, aktualna umowa o pracę z kwotą wynagrodzenia/zaświadczenie o zarobkach od pracodawcy

    • Wniosek o zawarcie umowy (dla Konsumenta)

    • Upoważnienie dla BIG (dla Konsumenta)

    II. Jednoosobowa działalność gospodarcza:

    •  PIT (podatek dochodowy od osób fizycznych) za ubiegły rok lub podatkowa księga przychodów i rozchodów za okres ostatnich 3 msc

    • Wniosek o zawarcie umowy (dla JDG)

    • Upoważnienie dla BIG (dla przedsiębiorstw)

    III. Spółki:

    • Sprawozdanie finansowe za ubiegły rok/kwartalne + odpis z KRS

    • Wniosek o zawarcie umowy (dla spółek)

    • Upoważnienie dla BIG (dla przedsiębiorstw, takie samo jak dla JDG)

    W celu zapoznania się ze wzorami dokumentów, zapraszamy do kontaktu z konsultantem pod numerem +48 22 511 15 94 lub drogą elektroniczną kontakt@sixtdrivesmart.pl

  • Czy mogę zwiększyć limit kilometrów?

    Tak, można z góry zwiększyć limit lub zapłacić umowną dopłatę za nad przebieg po zwrocie.

  • Czy mogę zamówić auto, którego nie ma w ofercie na stronie?

    Tak. Zamówienie indywidualne prosimy składać pod numerem +48 22 511 15 94 lub drogą elektroniczną kontakt@sixtdivesmart.pl

  • Czy wpłata początkowa jest obowiązkowa?

    Nie, nie jest obowiązkowa.

  • Czy opony zimowe są w cenie?

    Tak. Gwarantujemy dwa komplety letnie i zimowe, bądź opony wielosezonowe/całoroczne.

  • Czy mogę wybrać inną wersję wyposażeniową danego modelu niż oferowana na Waszej stronie?

    Oferta widoczna na naszej stronie rezerwacyjnej jest ofertą kompletną, jednak jest ona jest przez nas stale rozszerzana. Jeżeli nie odnalazłeś interesującej Ciebie wersji, zapraszamy do kontaktu z konsultantem pod numerem +48 22 511 15 94 lub drogą elektroniczną kontakt@sixtdrivesmart.pl - chętnie sprawdzimy, czy możemy zaoferować samochód w preferowanej przez Ciebie wersji.

  • W jaki sposób mogę zgłosić szkodę i gdzie dokonywane są naprawy pojazdu?

    Wszystkie problemy związane z samochodem należy kierować do Działu Technicznego SIXT, pod numer telefonu podany na karcie serwisowej pojazdu. Konsultant skieruje do najbliższego autoryzowanego serwisu danej marki, pomoże rozwiązać problem, lub podpowie inne optymalne rozwiązanie.

  • Jakie osoby poza mną są uprawnione do prowadzenia pojazdu w Sixt DriveSmart?

    Pojazd użytkowany w ramach programu może być użytkowany przez osoby przebywające we wspólnym gospodarstwie domowym, oraz najbliższą rodzinę najemcy. Nie wymaga to dodatkowej zgody. Jeśli chcielibyśmy udostępnić pojazd dalszej rodzinie lub osobom trzecim - wymaga to wystawienia pełnomocnictwa.

  • Co dzieje się po przekroczeniu limitu kilometrów założonych w umowie?

    Po przekroczeniu założonego w umowie przebiegu kilometrów Klient opłaca każdy dodatkowy kilometr ponad limit.

  • Czy w trakcie trwania umowy mogą wystąpić jakiekolwiek opłaty dodatkowe?

    Jeśli samochód wykorzystywany jest zgodnie z jego przeznaczeniem i zaleceniami producenta pojazdu nie ma żadnych dodatkowych opłat. Dodatkowe opłaty mogą wystąpić jedynie w przypadku zaniedbania, celowego zniszczenia pojazdu lub ciągłego (celowego) powodowania szkód z własnej winy.

  • Czy okres trwania umowy może być modyfikowany?

    Nie ma możliwości zmiany okresu trwania umowy. Klient może zdać obecnie użytkowany pojazd i podpisać nową umowę, na nowe auto.

  • Czy mogę podróżować za granicę w trakcie trwania umowy?

    Jest taka możliwość. W przypadku wyjazdu poza granice Polski, w obrębie Unii Europejskiej i krajów strefy Schengen, nie jest wymagana zgoda ze strony SIXT. W przypadku wyjazdu poza obszar krajów Unii Europejskiej lub krajów strefy Schengen należy zgłosić się po ubezpieczenie Zielona Karta. Konieczna jest również zgoda SIXT.

  • Gdzie mogę odebrać auto?

    Odbiory pojazdu odbywają się w Warszawie, w miejscu wskazanym przez Wynajmującego. Zamówiony pojazd może zostać wydany w innym oddziale SIXT w całej Polsce, za dodatkową opłatą oraz zgodą SIXT.

  • Czy można zrezygnować z usługi przed upływem czasu wskazanego na umowie?

    Okres użytkowania samochodu, ustalony w umowie, w wyjątkowych przypadkach może być skrócony na podstawie obustronnego porozumienia. Wiąże się to jednak z dodatkowymi kosztami.  

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Potrzebujesz pomocy?

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania

Zachęcamy również do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami